Vælg side

Serviceaftale – En udvidet garanti

Vores serviceaftaler skal ses, som en udvidet garanti. De er til for at stille vores kunder bedre, end man normalt ville opleve ved den almindelige reklamationsret.

Vi har løsninger for stort set alle, hvad enten man er privat, firma, skole eller anden form for institution. Der er lagt vægt på hurtig problemløsning, kyndig vejledning så der især undgås gentagende udfordringer eller problemer, samt individuelle aftaler, som passer netop til kunden.

Serviceaftale – Privat

Denne løsning er god til dem, som føler at 3D printere kan være noget nyt og udfordrende, men gerne vil sikre sig ekstra mod nedbrud udover sin normale reklamationsret.

  • Et klippekort der fornyes årligt, og kan bruges til ekstra service, opgraderinger og opdateringer, fejlfinding, eller andre ønsker.
  • Årligt serviceeftersyn (Gennemgang af printer, udskift af nødvendige sliddele, test print, kalibrering, opdatering og evt. nødvendige opgraderinger).
  • Særlige rabataftaler på tilbehør, opgraderinger og reservedele.
  • Mulighed for låneprinter, mens ens printer er til reparation/service.

Hvis din printer stopper med at virke, du har problemer med et specifikt filament eller der er rod i din opsætning forsøger vi altid at hjælpe dig videre hurtigst muligt via telefonen. Kan vi ikke løse problemet via telefonen leverer man blot sin printer ind i butikken, og så løser vi typisk problemet indenfor den nærmeste uge.

Serviceaftale – Business

Med vores serviceaftale tilbyder vi sikkerhed og høj driftstabilitet.

  • Onsite support og fejlretning indenfor 48 timer (Hverdage 9.00 til 17.00) på brofaste øer.
  • Remote support og fejlretning ALLE dage mellem 9.00 og 22.00 telefonisk eller e-mail.
  • Årligt serviceeftersyn (Gennemgang af printer, udskift af nødvendige sliddele, test print, kalibrering, opdatering og evt. nødvendige opgraderinger).
  • Særligt nyhedsbrev.
  • Prøver af nye typer filamenter.
  • Særlige rabataftaler på filament, tilbehør, opgraderinger og dele.
  • Opsætning/Samling af printeren, samt klargøring ved levering.

Hvis din printer stopper med at virke, du har problemer med et specifikt filament eller der er rod i din opsætning forsøger vi altid at hjælpe dig videre hurtigst muligt via telefonen. Kan vi ikke løse problemet via telefonen kommer vi onsite indenfor 48 timer. Vores servicevogn er altid pakket med alle reservedele såvel som ekstra printere til midlertidig ombytning, hvis det skulle være nødvendigt, så produktionen kan fortsætte.

Currency
EUR Euro
USD United States (US) dollar